Mer smink

Här kommer fler bilder på sminkningen från Make Up Store. Jag blev väldigt nöjd med resultatet och önskar att jag kunde sminka lika bra själv, men det är väl bara att öva antar jag :)







Ikväll var ♥ och jag på O´learys tillsammans med Lisa och Udo innan vi gick och såg filmen Sommaren med Göran på bio. Filmen var verkligen sevärd och enligt mig en feel-good-film med mycket humor. Så gå och se den alla ni som inte redan gjort det.

Nu sitter jag här i soffan och ego-boostar med den nyaste Wallander-filmen i bakgrunden. Kan inte säga att jag sett särskilt mycket av den dock. Får ta det när jag vaknar pigg som en fågel imorgon klockan sju av att solen skiner in i sovrummet. Börjar dock känna mig lite förkyld, men det har jag ingen lust med nu när jag har en veckas semester att se fram emot.

Kram ♥

Kommentarer
Postat av: helen

oh lala! det var galet snyggt! gillar hur han har lagt skuggorna vid ögonen. hur verkade deras produkter? har inte handlat smink därifrån

2009-08-09 @ 06:52:54
Postat av: Mia

helen: Det mesta av mitt smink kommer faktiskt från Make Up Store. Jag tycker att de har bra produkter, fast eftersom jag inte testat så otroligt mycket annat så kanske jag är lite partisk :) Däremot gillar jag Laura Mercier när det kommer till underlagsprodukter. Och som concealer så tycker jag att det är överlägset att använda mineralfoundation från Id :)

2009-08-09 @ 10:48:25
URL: http://kattenslilla.blogg.se/
Postat av: Miia - There´s no place like home

Jättefina bilder på dig!

2009-08-12 @ 18:54:05
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0