Min vackra pelargon

Har inte förrän nu varit och köpt mig en av mina favoritblommor, pelargonen. De är så otroligt vackra och tacksamma blommor. Bara de får sol och vatten så är de nöjda. Tänk om jag vore så lätt att handskas med också hihi :)


När jag äter choklad är jag verkligen som ett barn. Jag vet inte vilken gång i ordningen det är jag får choklad på tröjan/klänningen när jag äter choklad. Tur att det är väldigt gott i alla fall eftersom det är ytterst tråkigt att tvätta.

Nej nu ska jag ta och göra mig i ordning inför att gå och lägga mig. Är otroligt trött efter en hektisk dag på jobbet med in- och utflyttningar. Pust. Sängen kan vara så otroligt skön ibland!


Godnatt med er!


Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

JÄTTEFIN pelargon älska



ps. jag spiller JÄMT hehe

2009-08-06 @ 19:29:53
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Jag köpte tallrikarna i Himla butiken i Sickla, de faten jag köpt är den största varianterna, men fanns även mindre assietier och liknande, men inte i de färgerna som jag köpte tyvärr utan tror det mest var mintgrönt och lila och de färgerna var inte jag så intresserad av =) Härligt att du har semester en vecka nu igen, ska ju bli fint väder om man får tro på vädret. Stannar jag här hemma så kan vi absolut ses en sväng ;-) KRAM

2009-08-07 @ 10:42:02
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Miia - There´s no place like home

Kikar in här då och då, men har aldrig kommenterat. Gör det nu ;) Pelargoner är superfina! Jag har själv några stycken planterade på vår balkong.



Hoppas du får en trevlig helg! Kraam /Miia

2009-08-07 @ 13:49:27
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/
Postat av: Mia

Petra: Ja visst är de underbara blommor, jag älskar dem också :)



Anna: Jaså var det där minsann. Då ska jag ta och åka dit någon dag den närmsta tiden och titta om jag också kan göra några fynd. 70% på så fina tallrikar är ju verkligen toppen! Kram!



Miia: Vad roligt med en kommentar från dig och roligt att du brukar kika in på min blogg lite då och då :) Ja pelargoner är ju så otroligt tacksamma blommor, bra för mig som inte har så gröna fingrar trots att jag är väldigt glad i blommor :) Kram!

2009-08-07 @ 22:54:29
URL: http://kattenslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0