Julafton 2009 - del II


En vacker gran hemma hos min min syster och hennes familj


Nästan alla samlade vid julbordet :)


Cookie vaktar julklapparna ♥


Tomten var ung i år! :)


Jag sitter nöjd bland alla julklapparna, jag hade tydligen varit snäll i år också :)

Bättre sent än aldrig att visa lite bilder från julafton. Nu är det redan nyårsafton och slut på ett helt decennium. Helt galet vad fort tiden går!

Nu är det nya tag som gäller och till en början ska jag försöka komponera en nyårsmeny och städa litegrann. Desserten är i alla fall klar, och det är det viktigaste om ni frågar mig ;)

GOTT NYTT ÅR PÅ ER KÄRA LÄSARE!

Love!


Kommentarer
Postat av: Hemma hos Katta

Vilken jul ni haft! Underbar bild på dig och julklappsberget. Måste bara inför julklappar för oss nästa jul =)



Desserten till ikväll är klar här med - viktigt, viktigt!!



Gott Nytt År Mia! Lika bra att passa på att säga det nu så jag inte glömmer det ikväll ;)



Kraaam

2009-12-31 @ 12:33:02
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Vilka härliga bilder från din julafton!



Jag vill önska dig världens bästa start på 2010, GOTT NYTT ÅR!!! En fika söndag/måndag kanske vore nått att börja året med? Vad tror du? :-)



Nyårskramar från Anna

2009-12-31 @ 17:11:35
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Zandra

Vilka fina julbilder Mia!

O jaaa vi måste ut slå klackarna i taket snart, hur kul som helst!

Hoppas du fick en underbar gårdagskväll/natt o att det här nya deceniet blir hur bra som helst.

KRAMAR

2010-01-01 @ 13:21:47
URL: http://lillalallas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0