Julklappsshopping


Bild: http://www.bbc.co.uk/london/content/images/2005/12/22/19_450x300.jpg

Hej alla glada!

Nu är jag tillbaka efter en weekend i fantastiska London! Vi hade sån tur med vädret med blå himmel alla tre dagarna. När vi skulle åka hem började det dock regna, men vad gjorde väl det om man får lov att vara lite egoistisk ;) Resan bestod av mycket skratt, fotograferande, promenader, musikal, caféer, turistande och en del shopping. Har en hel del bilder hemma men har tyvärr inte hunnit gå igenom dem än. Men ett inlägg kommer här förr eller senare, var så säkra :)

Idag efter jobbet tänkte jag försöka hinna med lite julklappsshopping eftersom det är julafton redan nästa vecka!! Jag hinner inte med i svängarna...

Äntligen snö här i Stockholm! I morse tyckte jag så synd om alla som var tvungna att skotta fram sin bil efter att plogbilen varit i farten... fyyy! Är så glad att vi har vår egen parkering, det underlättar så mycket!

Kram på er så hörs vi :)

Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

JAG VILL HÖRA MEEEEEEER! :D



KRAM och välkommen hem!

2009-12-18 @ 19:56:10
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0