LONDON baby!


Bild: www.fx-mm.com/.../Pics/LondonSkylineEngland.jpg

Ikväll åker jag och bästa Catta till underbara London! Det ska bli såååå kul att äntligen få besöka denna stad som jag pratat om så länge!

Förhoppningsvis väntar mycket shopping, mycket sightseeing, mycket julfeeling, fika, god mat och underbara dagar med C!

Och förhoppningsvis har jag en kamera fulladdad med bilder när jag kommer hem ;)

KRAM på er sålänge och hoppas att ni får en mysig Lucia. Själv ska jag spendera Lucia i Svenska kyrkan i London :)

Vi hörs när jag är hemma igen!

PS: Är lite ledsen över att jag missar både livesändning och repris av Idolfinalen... Men det slår väl knappast London?!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ha en underbar resa MIA:)



Kraam

2009-12-11 @ 22:35:50
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Hur har du haft det på resan? Nyfiken på bilder =)



Ja jag hoppas vekrligen slippa samma som Jens har, hua! Vi har haft magsjuka en ggn hemma under våra snart elva år så i har ju vart förskonade.. Men jag hoppas jag inte är mottaglig!!!



Ha en fin dag!



Kraaaaam

2009-12-16 @ 08:50:29
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0