Mer från Petrified in Pink



Köpte ytterligare tre grafiska tryck från Petrified in Pink, här är två av dem. Dessa fina tavlor fick mina älskade systerbarn i 18 respektive 20 årspresent när jag var hemma och firade dem i efterskott i helgen som var. Passade samtidigt på att se Winnerbäck i Gävle eftersom konserten i Stockholm blev inställd när jag skulle gå. Istället skulle den hållas 14 december, men då är jag i London :)

Men det kanske var lika bra eftersom jag nu fick gå med ett mycket trevligt sällskap i Gävle ♥

Winnerbäck var underbar som vanligt, finns inte ord för hur mycket jag tycker om honom och hans musik.

Underbart var ordet!

Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Vad kul att du hade det så bra på konserten och vad kul med Longon!!! Hoppas ni får en trevlig tripp, besök Harrods och sedan oxfordstreet med alla butiker, finns MYCKET att shoppa i den staden om man nu är sugen på det ;-)



Nu är det "Halv åtta hos mig" - Gotta go!!!



Kraaaaam

2009-12-08 @ 19:30:17
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Hemma hos Katta

Vilka perfekta presenter. Tycker att det är ursvårt att köpa saker till släktingar! Gillar även det vita trycket som ni har på byrån i hallen, superfint och det passar verkligen i er lägenhet!



Ha en riktigt bra onsdag nu, kraam!

2009-12-09 @ 11:05:54
URL: http://kattabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0