Paul Mitchell



Efter tips från Petra (lösenord krävs) köpte jag detta schampo och balsam från Paul Mitchell när jag var i London. Jag har bara hunnit använda det två gånger hittills, och än så länge är jag väldigt nöjd. Håret känns återfuktat och inte lika torrt som det kan göra ibland.

Såg dessutom idag att de har 15% på hela Paul Mitchells sortiment på www.baresso.se, så skynda fynda :)

Nej nu måste jag fortsätta att slå in de sista julklapparna och börja packa inför morgondagen då vi beger oss mot nordligare breddgrader.

KRAM

Kommentarer
Postat av: Catten

PM finns 2 för 1 på frisersalonger nu oxå! Ett hett märke du införskaffat.. Var på väg att shoppa PM jag med men insåg att jag kanske ska testa de 47 sorterna som köptes i London. Kraaam!

2009-12-23 @ 08:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0