Världens bästa Laura



För kanske ett halvår sedan upptäckte jag märket Laura Mercier efter att ha läst mycket positivt på nätet. Och jag måste bara instämma med hyllningarna. Jag har hittills bara testat en primer, en tonad dagcreme och ett transparent löspuder, och är väldigt nöjd.  

Primern som jag använder heter Hydrating Foundation Primer och är för torr hud. Den har jag efter min dagcreme, och innan den tonade dagcremen. Över detta har jag sedan det transparenta pudret som appliceras med en mjuk och härlig puff från samma märke.



Den tonade dagcremen jag använder heter Tinted Moisturizer och har solskyddsfaktor 20 och färgen heter lämpligt nog "Nude" :)

Så har du inte testat Laura Mercier tidigare så kommer här en rekommendation från mig. Just do it! :)

Kommentarer
Postat av: sheyda

Instämmer Mia, hon har helt fantastiska produkter. Du borde prova ögonskuggorna. Håller väldigt bra. Själv har jag även doftljus och honeybath. Helt magiska produkter, ger världens lyxkänsla ,)

2009-12-29 @ 15:26:41
Postat av: Mia

Sheyda: Det ska jag göra, tack för tipset! Jag såg faktiskt att du hade honeybath när vi var hemma hos er ;) Verkar mycket mysigt, synd bara att vi inte har badkar hemma :( Får fylla upp handfatet och bada händerna haha...



Hade ni en fin jul? KRAM

2009-12-29 @ 16:03:17
URL: http://kattenslilla.blogg.se/
Postat av: Zandra

Ojoj vilka fina shopping prylar du kommit hem med den sista tiden ;-) En svart party väska! tjohoo ;-) Kul!

O Iphonen är jag lagom avvis på, men jag ska slå till i sommar tror jag hihi. Bättre sent än aldrig.

Ja men visst är de galet att året gått så fort... hjälp nu börjar man bli gammal ;-)

Ha en underbar nyår tjejen!

KRAMAR

2009-12-29 @ 17:22:08
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: sheyda

Jo vi hade en mycket trevlig jul med fullt ös. Nästa gång du kommer hit ska du få ta dig ett bad i badkaret så du får avnjuta lite honeybath ;)...tills dess rekommenderar jag en mycket rolig blogg www.sofiasglossip.com kanske känner igen bloggaren ;)

2010-01-02 @ 17:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0