Ytterligare en partyväska



Här kommer lite mer London-shopping! Ytterligare en svart partyväska som jag faktiskt gillade vid första ögonkastet. Inget velande här inte ;) Denna köpte jag inne på Debenhams tillsammans med en kavaj och hårgrejerna från Paul Mitchell som jag bloggat om tidigare. Så Debenhams var helt klart den affär som fick mig att shoppa mest. Synd att motsvarande dito har lagts ner här i Stockholm...

I bakgrunden ser ni ett av mina köp inne på Primark, ett glittrigt partylinne som bara väntar på att invigas!

Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Fina väskköp du gjort! Så nu slipper jag alltså springa runt med dig i affärer och leta väskor på ett tag nu då när du laddat med flera st - haha ;-)



Ang partykväll så är det ju nyår på torsdag och du jobbar väl fram tills dess? Fredag är man säkert inte direkt sugn på utgång om jag känner mig själv rätt. Lördag uppbokad. Söndag kanske skulle funka om du är ledig måndag? Men vet inte hur kul det är då? Funderar på om vi inte ska dra ihop typ Emelie och Zandra en fredag/lördag framöver, vi kan vara här och gå ut efter...



Men vi kan väl fundera på söndag och se hur vi känner och orkar när vi närmar oss? Eller vad tror du? Just nu är jag inte direkt partysugen så, men det är ju bara måndag idag ;-)



Stor kraaam

2009-12-28 @ 17:23:57
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Mia

Anna: Ja nu slipper du springa runt med mig och leta väskor, eller kanske inte, jag har ju blivit galen i dem haha :)



Jag är ledig from torsdag och ända fram till 11 januari, så när som helst då kan jag :) Det vore superkul att svänga ihop hela gänget och gå ut, så kanske bara du och jag kan ses på söndag och ta det lite lugnare?



KRAMAR och grattis på tvåårsdagen ;)

2009-12-29 @ 16:19:22
URL: http://kattenslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0