Duktiga jag!


Ja som rubriken antyder så känner jag mig duktig idag! Jag klarade tandläkarbesöket bra, även om det såklart var obehagligt. Jag hade räknat med att göra om en fyllning, men tandläkaren tyckte inte att det behövdes. Istället borrade vi upp tanden som så småningom ska rotfyllas. Hon borrade i stort sett bara bort den gamla fyllningen och det värsta är ju fortfarande kvar, men ändå, ett steg i rätt riktning i alla fall. Känner mig nöjd :)

Idag när jag var på jobbet fick jag två SMS-aviseringar om att både mitt paket från Ellos och från Have2have hade kommit. Tjoho! Stövlarna var fina, även om jag hade önskat att de var helt vita, men de får stanna. Överkastet från Ellos ser fint ut, har inte testat att lägga på det än dock. Däremot är jag inte nöjd med badrumsmattorna eftersom de var alldeles för mörkt bruna. Så dessa åker tillbaka, troligtvis byte mot vita eller turkosa.

I vasen jag köpte häromdagen står nu fina rosavita tulpaner som älsklingen köpte hem från affären igår, mycket fint! En bukett med fräscha blommor gör så himla mycket för helhetsintrycket i lägenheten.

Nej nu ska jag röja upp det sista i lägenheten innan jag ska lägga mig en stund på spikmattan. Har legat på den i stort sett varje kväll innan jag ska sova sedan jag köpte den. Det är en hatkärlek på något vis.

Förresten, handen på hjärtat, betalar du TV-avgift?!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vad bra att det gick bra:)

KRAAM

2009-02-10 @ 21:31:53
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Emelie

tack snälla! Känns verkligen suuuuper!



Skönt att det gick bra hos tandläkaren, är ingen höjdare det där... =/

Kram

2009-02-10 @ 22:25:26
URL: http://emmi82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0