Ett stort test


Imorgon bitti klockan 08:00 ska jag till tandläkaren och laga ett hål för första gången på mycket länge. Det är detta jag gått i terapi för att klara av, så detta blir verkligen ett test för mig. Efter detta har jag troligtvis också något mer hål samt en tand som måste rotfyllas, men ett steg i taget.

Det bara MÅSTE gå bra imorgon. Så snälla, håll era små tummar för mig! Nästa gång jag skriver här hoppas jag att jag har glada nyheter att bjuda på samt att jag känner mig mycket stolt över mig själv :)

Godnattkram!


Kompis har själv satt sig i fällan genom att krypa in genom handtaget på IKEApåsen =)

PS. Hunden på bilden har inte något med inlägget att göra DS.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Håller alla tummar jag har även om jag vet att du kommer fixa det galant i alla fall.

Vad är det värsta som kan hända, försök att tänka så....Jo att du dör (otänkbart) men då slipper du ju hur som helst veta vad som händer, att det gör ont men all smärta är övergående och tänk på kicken du kommer få när DU FIXAR DET. Då är du oslagbar=)



KRAAM

2009-02-09 @ 22:07:42
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Zandra

Hur gick det?? Det gick säkert jätte bra ;-)

Ja men blomman har verkligen hittat hem, den gör sej perfekt!! Så nöjd!!

Sköt om dej!

KRAMAR

2009-02-10 @ 12:50:06
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Åhhh så modig du är! Jag måste också ringa och boka tid, men jag vågar inte!! Berätta hur det gick! Lever du? Kram!

2009-02-10 @ 16:10:31
URL: http://mylifeandme.blogg.se/
Postat av: jessi

ooh, vad jag känner med dig! Jag bävar varje gång och skjuter på det alldeles för länge. Inbillar mig att jag har hål överallt och kommer att tappa tänderna... Det gick säkert bra idag och nu kan du känna dig glad efteråt!!!



kram

2009-02-10 @ 16:45:13
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Mia

Madeleine: Tack vad snäll du är som höll tummarna för mig idag :) Och titta, det hjälpte ju! Otroligt skönt att det gick bra idag, då får man lite bättre självförtroende inför nästa besök, och förhoppningsvis går det också bra. Kramar



Zandra: Det gick bra faktiskt, tack och lov. Var mucho nervös innan kan jag säga, dock försökte jag hålla mig så lugn som möjligt på morgonen innan jag skulle dit. Tror att det hjälper.



Som sagt, jag blir superglad av att höra att du gillar orkidén så mycket, jag var ju såå osäker på att ha den som present :) Kram!



Sandrah: Ja jag vet, men det här terapiprogrammet har verkligen hjälpt mig att ställa in mig mentalt på det här. Verkligen toppen. Har du möjlighet att ta dig till Narkoskliniken så gör det! Dock blir det väldigt många besök om man ska gå terapiprogrammet som jag gick, så då kanske det blir lite svårare när du bor där borta. Men ett eller två besök kanske det kan vara värt ändå?



Det gick faktiskt bra, även om det var obehagligt. Men jag klarade det! Kram!



jessi: Ja tandläkaren är ju ett känsligt ämne för många tyvärr. I och för sig är det inte särskilt konstigt... Men man tjänar ju i längden på att gå ofta och kolla, för då är ju problemen mindre än om man väntar. Tyvärr kan man ju inte jaga bort problemen, jag har testat ;) Kram!

2009-02-10 @ 21:31:28
URL: http://kattenslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0