Hej mitt vinterland!


Jaha, jag som tyckte att det kändes som om våren var på väg, men ack så jag bedrog mig!! Men jag måste medge att jag tycker att det är otroligt mysigt med så mycket snö som det är ute nu, önskar bara att det hade varit det i december och inte nu =) På bilden ser ni hur Kompis såg ut alldeles nyss efter en promenad i snön. Eller promenad och promenad, han var helt galen och tyckte att det var sååå skoj! Hoppade, skuttade och härjade i snön trots ben som var 4 gånger så stora som normalt. Han såg ut som en liten snölykta på undersidan lillskrutten...



Nu blir det några rostade mackor med mormors godaste rabarbermarmelad och sedan ska jag kivas med älsklingen om vilken film vi ska se klockan nio. Jag slåss för Bridget Jones och ♥ för Beck. Är rädd att det är jag som förlorar eftersom jag faktiskt har Bridget Jones på DVD... tralalaaa...


Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack så mycket :) Om du vågar så vågar jag! Haha... nej men det är ju en fråga om hur mycket tid man orkar lägga ner på morgonen innan man ska iväg också.



Visst är det härligt med snö. Ska det vara kallt och vinter kan det lika gärna vara snö men nu får det gärna bli grönt på marken och vår. Längtar så!



Vi såg på Beck igår, mycket bra, bridget har jag sett så många gånger :)



Kram kram

2009-02-23 @ 17:22:19
URL: http://carolineskriverdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0