Hipp hipp hurra för min älskling idag!


Idag fyller mitt livs kärlek Anders 29 år. Givetvis har vi firat detta med god mat, tårta och presenter. Här är lite bilder från kvällen. Och återigen: Hipp hipp hurra för min älskling idag!

♥ Jag älskar dig Anders ♥

 

 



Presenterna innehåll en spökvandring i Gamla stan inklusive en trerätters middag på en "hemsökt" restaurang samt glasburkar att ha kaffe i från mig. Från mamma och pappa fick Anders ett presentkort från Greatdays på en ost- och vinprovning.

En mycket lyckad och trevlig kväll!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Grattis till din kärleks födelsedag=)



Kul med kalas och vilka roliga presenter. Spökgrejen lät riktigt rolig, kul med ngt annorlunda=)



KRAAM KRAAM

2009-02-24 @ 22:06:34
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Anna

Vilka fina presenter :-)

ha en skön fredag!

2009-03-06 @ 12:31:48
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0