Bloggträff i Sjöstaden


Igår kväll var jag på en mycket trevlig bloggträff hemma hos Anna i Sjöstaden. Det bjöds på mycket god mat (TACK Anna!) och ytterst trevligt sällskap! De som var med på middagen förutom ovanstående värd var Emelie, Malin, Zandra, Madeleine och Katta. Tack tjejer, jag hoppas att vi ses snart igen!!

Jag lämnade kameran hemma eftersom jag förstod att det skulle tas bilder i massor. Och OM jag hade rätt, det var rena paparazzifotograferandet och blixtarna riktigt avlöste varandra inne i lägenheten haha! Jag tog några foton här hemma hos mig innan jag begav mig till festen, men hoppas kunna låna några kort från tjejerna sedan och lägga upp här. Om jag fastnade på något det vill säga :) Men här kommer några kort i väntan på de andra...


Vi skulle ha med oss en present för ca 200 kr som vi skulle byta med varandra. Här är mitt bidrag + en bukett tulpaner till värdinnan. Jag fick Annas present som innehåll en handcreme, en fotcreme, ett nagellack och en nagelfil. Tack! Jag blev jätteglad =)


Jag precis innan jag ger mig iväg...



Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman

Hej tjejen, vad kul att du gillade min present =) Tack själv för fiiina tulpanerna! Jag hade verkligen superskoj igår och hoppas på en ny bloggträff i sommar ;-)



Ha en riktigt skön lördag, jag ska jobba nu, lagom skoj men jag måste!



Kraaaam

2009-01-31 @ 12:34:56
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej Anna! TACK själv såklart för att vi fick komma hem till dig och er fina lägenhet! Det var toppenroligt att träffa alla och jag hoppas precis som du att vi kan göra detta igen snart. En vårfest vore något! Med blommor i håret kanske haha.



Trist att du behövde jobba idag, men det blev ingen shopping för min del heller. Jag har istället varit hemma och försett min sjukling här hemma med grillad ciabatta med kalkon, philadelphiaost, paprika, tomat och timjan. Mycket gott!



KRAM!



2009-01-31 @ 14:35:38
URL: http://kattenslilla.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman

Nu har jag mailat bilder till dig, tog sin lilla tid som du märkte =)



Ha en skön kväll!



Kram

2009-01-31 @ 18:55:32
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0