Fullbokad dag


Dagen har varit fullbokad med tandläkarbesök, jobb, gynekolog (bara för att skaffa nya p-piller, så lugna er!) och snart Solvalla för att titta på Tosca som startar inom V64. Jag håller alla tummar jag kan såklart, och jag hoppas att Kompis håller sina små tassar också =) Synd att han inte kan följa med till Solvalla med tanke på tassen, eftersom det gått riktigt bra för Tosca sedan vi skaffade honom. Han är hennes lilla maskot :)

På fredag kommer bästa Catta hit och på kvällen ska vi på tjejmiddag med några av de som vi pluggade med i Karlstad. Kan nog bli riktigt roligt, det lutar åt kinamat och kareoke!

Blommorna jag köpte i helgen är förresten riktigt kinkiga! Samma kväll jag hade köpt dem såg de två små ut att börja vissna direkt. Mycket riktigt, någon dag senare var den ena helt totalt livlös. Äh tänkte jag och slängde på en massa vatten, och tro det eller ej, men nu har den faktiskt repat sig. Dock ser blommorna lite sådär ut, men men. Jag visste att de ville ha vatten, men inte att det skulle ha sådär mycket!

Kompis mår i alla fall mycket bättre som det verkar. Han går bättre (han har dock fortfarande bandage kvar på tassen, men det ska vi ta bort ikväll) och är mycket piggare och gladare. Så skönt! Hoppas bara att det håller i sig!!

Nej kära ni, håll tummarna för oss och Tosca ikväll är ni gulliga! Det är ni i och för sig ändå, men... =)

PS: Jag måste förresten berätta om mitt gynekologbesök sedan. Men det hinner jag inte nu...

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad skönt att han är på bättringsvägen! Jag håller tummarna ikväll :)



Kram på dig

2009-01-14 @ 19:55:31
URL: http://carolineskriverdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0