Gud visste att vi behövde ett nytt duschmunstycke!!


En sån himla lustig sak hände mig idag. Igår kväll när jag duschade märkte jag att vårt duschmunstycke hade spruckit litegrann i skarven, vilket gjorde att vattnet sprutade små strålar åt helt fel håll! Tänkte för mig själv att det var drygt att behöva lägga pengar på att behöva köpa ett nytt sådant, men sedan tänkte jag inte mer på det...

Så kom jag till jobbet idag efter 16 dagar lång ledighet (som känts otroligt kort!) och hittar en julklapp på mitt skrivbord. Varje år lottar företaget ut julklappar som alla entreprenörer ger till företaget bland de anställda. Det brukar vara ca 60-80 olika julklappar som lottas ut, och varje anställd har en lott var. Det brukar bli mellan 1-2 julklappar per person.

Och nu till det lustiga! När jag kommer hem och öppnar julklappen, vad ligger då däri?!?! Jo ett duschset med duschslang, duschmunstycke, upphängningsanordning och hela kittet!

Gud visste att vi behövde ett nytt duschmunstycke!!

Lattjo!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0