Happy Monday!


Måndag idag och faktiskt inte lika ångestladdad som vanligt =) Nej faktum är att jag brukar tycka att måndagar går relativt fort eftersom man ofta har mycket att göra på jobbet. Idag var det lite lagom.

Helgen som gick fick någorlunda ändrade planer. Kompis fick någon typ av magsjuka =( och Anders fick stanna hemma med honom medan jag tog bussen till Gävle. Hem och vända och göra sig i ordning och sedan in till Gävle för inflyttningsfest hos Lena och hennes Martin. En mycket trevlig tillställning som slutade på utestället Heart Break. Heart Break var dock inte mycket att hänga i julgranen, utan jag hade hellre stannat på festen ett tag till. Lång kö i regn, lång kö till garderoben, otroligt trångt när man väl var inne och kass musik på dansgolvet. Låter inte som någon höjdare va?! :)

Söndagen spenderades på 3-årskalas tillsammans med bästa Pernilla och hennes lilla Signe och numera även Axel som är nyfödd. Sedan tog jag bussen tillbaka till Stockholm i snöyran, så skönt att slippa sitta och köra själv då!

Jag innan den trevliga taklagsfesten i torsdags...

HAPPY MONDAY på er!

Och TACK IGEN för kommentarrekordet i förra inlägget, mycket uppskattat och roligt! Mera mera ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0