Hejdå Lofsdalen!


Om några timmar åker vi hemåt från Lofsdalen. Vi har haft fina lata dagar här, men det ska ändå bli skönt att komma hem igen. Framförallt saknar vi Kompis otroligt mycket, det ska bli så roligt att träffa honom igen! Vi har aldrig varit borta från honom ens en natt tidigare, och nu har vi inte sett honom på 4 dygn, lille skrutten! Saknar!

Sedan vill jag komma hem och packa upp alla julklappar samt installera hemmabiosystemet. Spännande att se hur bra ljudet blir =)

Kör försiktigt alla ni som är ute på vägarna!

Kram!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hoppas man får se en skymt av julklapparna :)



Vad bra... haha. Ja man är inte lika modig längre som när man var liten. Då kunde jag åka störtlopp ner för backarna utan att vara rädd! Kanske bra att man lugnat sig ändå ;)



Visst har det blivit mycket dyrare? Det var så längesen vi spelade så jag blev lite förvånad men 400 kostade det inte. 330 kronor på bowlingstället vid fridhemsplan, st göransgatan. Brukar du spela vid gullmars?



Trevlig helg! Kram

2009-01-03 @ 11:50:08
URL: http://carolineskriverdagbok.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman

Hej sötis! Hoppas ni haft det bra i fjällen, låter ju onekligen så =) Nyfiken på dina julklappar och så ser framemot bloggdaten jag och Katta håller på och försöker få ihop, hoppas du kommer =) Stor kramis

2009-01-03 @ 21:23:34
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Mia

Anna: Hej vännen! Vi hade det kanon i fjällen med toppenväder! Julklapparna kommer, ska bara få ordning här hemma så att jag kan fota =) Har precis skrivit klart min årskrönika för 2008, så det blir i lite fel ordning haha.



Jag vill absolut komma på bloggdaten, jag längtar!



Kram!

2009-01-04 @ 22:41:58
URL: http://kattenslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0