Jag är inte redo för måndag än!!


Snart är det måndag igen, ångest!! Jag är inte redo för måndag än, men det är väl bara att inse att två dagar går väldigt fort, speciellt om det är helg! Suck...

Helgen har i alla fall varit mycket trevlig. Catta kom hit i fredags eftermiddag och vi snackade och gjorde oss i ordning innan vi åkte in till stan för att äta och sjunga kareoke på Sakura. Stället var väl sådär, ganska sunkigt + att vi fick betala 680 kr för rummet. Dessutom var typ mer än hälften av alla låtar med japansk text och själva kareokeutrustningen rätt dålig, men maten var i alla fall bra haha. Vi sjöng och skrålade så att vi var alldeles hesa efteråt, men kul var det =)

Lördagen började med god frukost som bestod av supergod yoghurt (smaken Samoa från Yoggi, rekommenderas!) som jag skar ner bitar av äpple och banan i. Sedan färska frallor och te till det. Mums!

När vi gjort oss i ordning åkte vi till Kista galleria och shoppade. Det blev mest rea-shopping för mig. En liten klocka med inbyggd äggklocka som jag ska ha i köket för 50 kr. Och en fulsnygg grön väska för 124.50 kr. Bild kommer senare tror jag, om jag vågar visa upp den hahaha! Sedan köpte jag även en sån där "slangsnodd" som man tränar med. Det fanns light, medium och hard att välja mellan. Gissa vad jag valde?! HARD såklart. Jag är ju så stark, eller ska bli i alla fall haha! =)

Lördagkvällen spenderades framför Körslaget och jag måste säga att det var en stor skräll att Team Wells åkte ur!! Jag tycker att de var helt klart bäst. Men jag ska inte sitta och klaga eftersom jag inte ringer och röstar ändå :) Sedan åkte jag och hämtade älsklingen som varit i Göteborg med jobbet, och när vi kom tillbaka hem började vi titta på Mamma Mia - The Movie. Det var väl mest jag som satt och kikade eftersom Catta somnade och Anders var lite lagom seg. Så jag satt där och sjöng för mig själv in på småtimmarna hahaha!

Dagen startades också med samma goda frukost och sedan tog vi det bara lugnt fram till Catta skulle med bussen hemåt klockan 13. Efter det åkte jag och älsklingen och köpte lite hundmat och kikade i lite affärer. Jag letade efter träningsbyxor (som om jag kommer att börja träna!), men hittade inga som är tillräckligt långa i benen. Blir så less! Man måste väl inte vara tjock bara för att man har långa ben?! Så jag kom tomhänt därifrån.

Det är bara en massa skiiit på tv, så jag ska nog sätta på Bridget Jones nu så att jag får skratta bort måndagsångesten!

Kram på er och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0