Kom tillbaka Timo!


Jag blev så ledsen när Timo Räisänen åkte ur Körslaget förra veckan!! Jag var lite orolig för att han kanske skulle åka ut tidigt, men inte först! Skandal enligt mig. Jag hade ingen vidare koll på honom innan måste jag erkänna, mer än att jag sett honom tillsammans med Håkan Hellström. Men som soloartist hade jag noll koll. Vet ju att han varit väldigt poppis på musikscenen i somras bland annat, men det är typ allt.

Men han är ju en sån härlig person som verkligen utstrålar glädje för det han håller på med. Och det smittar även av sig på mig som tittar!

Nej usch vad trist jag tyckte att det var att Timo åkte ut!

TIMO, KOM TILLBAKA!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0