En mysig kväll på balkongen

Så här mysigt kan man ha det på balkongen en sommarkväll i juli!





Regnet smattrade mot markisen och både jag, älsklingen och båda vovvarna var samlade ute på balkongen i går kväll. Mycket mysigt och så skönt att sitta och bara vara, även om jag blir rastlös efter ett tag :)

Idag har vi inte gjort många knop, det är ju trots allt sista dagen innan jag börjar jobba imorgon. Vi har varit på promenader med hundarna, varit och tittat på ett hus, tvättat och bara softat. Nu är älsklingen och jobbar och jag sitter och tittar på Walk the line på TV. Den verkar rätt bra faktiskt så jag hoppas att jag håller mig vaken till den slutar, jag har ju trots allt blivit en nattuggla nu på semestern. Det bådar dock inte så gott när klockan ringer 05:30 imorgon bitti :)


Kommentarer
Postat av: kristin

2009-07-19 @ 22:08:27
URL: http://s
Postat av: Anonym

tack snälla för gratulationen!

2009-07-19 @ 22:08:41
Postat av: Petra Bloggar

Gu vad mysigt... :-)

2009-07-21 @ 20:10:41
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0