Semester i Hammarby Sjöstad

Har ju glömt att visa er korten från vår semesterdag i Hammarby Sjöstad. Det låter som om det är värsta utflykten för oss, men det är så nära att vi kan gå dit :) Men det är väldigt mysigt och vi har faktiskt inte utforskat stadsdelen så mycket. Vädret var fint och vi gick längs bryggorna...




Vi åt lunch på en mysig restaurang med utsikt över vattnet och maten var riktigt bra. Tyvärr minns jag inte vad stället hette...




När vi kom utanför min favoritblomsteraffär Magnolia som tyvärr hade semesterstängt så blåste det såhär mycket...



Sedan avslutade vi vår tripp med en glass sittandes på en brygga. Jag fick choklad på flera olika ställen på klänningen och Kompis var lagom uttråkad :) Dock kunde han ibland sysselsätta sig med att titta på änder eller på folk som gick förbi :)



Åh vad jag längtar tillbaka när jag ser de här bilderna. Semester är verkligen toppen, men som tur är så har jag en vecka till i augusti, jag längtar redan!

I tisdags startade Dina på Jägersro, hon blev tyvärr först utan pengar men gick i mål på ett fint sätt och på en bra tid för att ha varit borta så länge. Idag startade Tosca i ett lopp på Bergsåker och blev trea bakom två riktigt bra hästar, så hon var väldigt duktig. Kul!

Nej nu är det snart dags att hoppa i sängen!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vilka fina semesterbilder och glass på bryggan låter mysigt. Trots fläckar på klänningen=)



Åhh vad söt kompis är. Vad är det för ras, har nog missat det?



HA en bra helg Mia. KRAAM

2009-07-24 @ 22:03:32
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Sofia

Åh vad skoj att du har köpt systemkamera, den kommer du att få mycket kul med! Idag har jag varit och köpt stativ till min! Kram

2009-07-24 @ 23:31:00
URL: http://fiabloggen.blogg.se/
Postat av: Jenny f.d. Lillasyster & friends

Hej Mia!



Tack för den gulliga kommentaren på Madeleines blogg. Vem vet, kanske tar upp bloggandet i höst igen. Saknar den lite ibland. Låter dig veta!



Hoppas att allt är bra med dig, det ser ut så på de jättefina bilderna ni tagit.



Kram

2009-07-27 @ 11:38:22
Postat av: Petra Bloggar

Ibland finns de finaste guldkornen alldeles runt hörnet, det gäller bara att hålla ögonen öppna :-)



KRAM

2009-07-29 @ 11:12:08
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Madeleine

Tur man kan fortsätta med rosa även i framtiden då...haha



Stannar bara över dagen i Sthlm, blir ett snabbesök:)



KRAAM

2009-07-29 @ 20:37:07
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Vad kul att du "semestrat" i "min" stadsdel, synd att du fick choklad på klänningen bara tur det finns tvättmaskiner ;-)



Hoppas att du har en fin lördag!



Stor kram

2009-08-01 @ 18:12:38
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0