Sommar på balkongen

Nu har jag äntligen planterat och gjort klar balkongen för sommaren! Blir irriterad på mig själv att jag inte tagit tag i detta tidigare, men det har hela tiden varit något i vägen. Men nu är det äntligen klart som sagt och såhär blev resultatet.


Jag vet tyvärr inte vad alla blommorna heter, men det är bland annat pelargoner (favoriten!), lavendel, timjan och daggsalvia.


Lyktorna fick vara med i år igen...


"Blomman för dagen" som ska slingra sig längs spaljén och Kompis som hittat sin plats i bakgrunden...


De nya fåtöljerna i konstrotting som vi köpt på Mio...

Idag har vi varit i Hammarby Sjöstad och strosat runt. Åt bland annat lunch på ett mysigt ställe med utsikt mot vattnet och sedan en varsin glass på en brygga. Kompis var med och var så duktig så :)

Snart ska vi göra en blåbärspaj och sedan åka ut en sväng med bilen och göra lite ärenden. Ha en bra kväll i solen så hörs vi!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0