Den blomstertid nu kommer


Jag vill också ha sommarlov!!!! Är så avundsjuk på alla lärare som har så lång semester, åhhhh! Snacka om att ha valt fel yrke :)

Sitter på jobbet, har hur mycket som helst att göra så jag hinner bara med en kort uppdatering. Längesen sist. På sistone har jag bland annat firat nationaldagen på stan med att titta på alla balonger på Skepsbron och så avslutade vi dagen med att äta på Fridays i Kungsträdgården. En utekväll i Rålambshovsparken med avslut på Kungsholmens uteservering (restaurangen). Avslutning av hundkursen med Kompis. Umgåtts med bästa Catta. Skaffat Comviq Kompis (såklart!), så nu kan jag skicka massor med SMS och MMS till alla ni med Comviq! Provridit en häst i mitt gamla stall som jag ska vara medryttare till nu under sommaren, skoj! JOGGAT för första gången på typ 20 år, en nära-döden-upplevelse!

Jag provred hästen i söndags och hade träningsvärken from hell på tisdagen när jag och ♥ gav oss ut för att jogga. Jag trodde att det var omöjligt att ha sån dålig kondition. Jag trodde seriöst att jag skulle falla pladask ner på marken och efteråt låg jag i soffan helt orörlig i en kvart. Hujedamej! På söndag är det dags igen, pepp pepp!

Idag efter jobbet ska jag till stallet och rida Ture för första gången själv. Spännande! Men det ska nog gå bra. Men det är en reslig herre på 175 cm och riktigt rejäl :)

Har även hunnit med att köpa några nya produkter som jag är riktigt nöjd med. Kommer ut här i bloggen lite senare!

Nej nu är rasten slut, so long! (om det nu fortfarande är någon som läser min blogg, det verkar inte så med tanke på avsaknaden av kommentarer, gnäll gnäll...)

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Fyyyyyra jobbardagar kvar innan semester ;-)

Men än är det väl inte för sent att byta yrke vet du väl ;-) thihi. Men jag tror du kommer spara lite på de gråa håren om du inte är lärare iaf.....haha

2009-06-11 @ 22:51:30
URL: http://mylifeandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0