Nya skor


God morgon!

Kan det sluta regna!!!!!!!!!! Usch vad trist det är :(

Igår spenderade jag hela dagen på stan tillsammans med bästa C. Kom hem med dessa och är faktiskt riktigt nöjd, speciellt med priset. 300 respektive 250 kr. Blev så nöjd sedan när jag gick och tittade på skor från Nike, Reebook, Puma osv som kostar typ 800-900 kr :)



Jag hade tänkt ge mig ut och springa idag igen för andra gången på 20 år. Men om det regnar så mycket som det gör nu så tänker jag stanna inne i ren protest och äta jordnötsringar istället hahaha!

Ska även åka iväg till zoo och köpa en Mason Pearson borste åt Kompis. Riktigt dyr borste men sägs vara toppenbra. Skulle vilja ha en själv också, men det får nog vänta till nästa lön åtminstone. Men jag får prova den innan jag borstar Kompis för att se om den verkar bra. Men det sägs att de är borstarnas Rolls-Royce. Sedan ska jag åka och titta på en kollegas fölunge som föddes i fredags :)

Nej nu ska jag äta söndagsfrukost. Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Vilka fynd du gjort =)



Ang håret så brukar jag sätta upp det i en knut mitt på huvudet a`la Lilla My när det är lite, lite, liiite fuktig men det måste vara ytterst lite hellre torrt än för vått det går inte.. ;-)



Kraaaaam

2009-06-15 @ 14:03:43
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Jag har lite självfall på håret så det är långt ifrån spikrakt, men testa det är ju verkligen enkelt. Jag virarar bara håret runt sig själv till en knut och fäster med en gummisnodd och så blir det så. Mitt hår är ju uppklippt också, kanske beror på det, men det har väl du också om jag inte minns fel =)



Kraam

2009-06-15 @ 16:32:06
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Petra Bloggar

maila mig ;-)

2009-06-15 @ 21:32:42
Postat av: Madeleine

Vilka fynd du har gjort=)



Hoppas att allt är bra med dig annars tjejen. KRAAM



Ps: Har ni vägarna förbi Örebro i sommar är det bara att hojta till:)

2009-06-16 @ 21:53:51
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Hoppas du får en härlig torsdag och sedan en riktigt fin Midsommar! Kramar

2009-06-18 @ 08:40:56
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0