SEMESTER!


TJOHO! Nu har min tre veckor långa semester börjat och det känns SÅ SKÖNT! Det är inte så att jag verkligen längtat efter semestern som jag brukar göra, troligtvis eftersom jag har så pass tidig semester. Eller det faktum att det varit så otroligt mycket på jobbet nu på sistone att jag helt enkelt inte haft tid att längta :) Skönt är det hur som helst!

Mysig dag idag med goda pannkakor med blåbär, jordgubbar och glass, kik på fotbollen som tyvärr Sverige förlorade i orättvisans namn, och sedan en promenad i elljusspåret tillsammans med darling och Kompis. Blev ungefär fem kilometer i rask takt, bra där :) ♥ råkade kliva på en snok så att den sprattlade till och jag skrek rakt ut... Stackars liten...

Imorgon är tanken att vi ska olja in trallen på balkongen och sedan ska jag hinna med att rida och att åka till zoo samt kanske även titta på möbler till balkongen. Förhoppningsvis är vi så sent ute att rean redan kommit igång haha. På kvällen ska vi träffa Erik och Johanna för lite middag på bryggorna i Hammarby Sjöstad och eventuellt lite boule på det, trevligt :)

Avslutar med en söt bild på Kompis. Han har en napp i munnen som han hittade ute på en promenad. Så sött när han ser sådär nyvaken ut också. KRAM!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

GRATTIS till semestern=)



Hoppas att det fina vädret håller i sig. Vad har ni för semesterplaner?



KRAAM

2009-06-28 @ 21:41:23
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Mia

Madeleine: Tack eller vad man ska säga, det är så skönt att slippa slita ett tag :)



Semesterplanerna är att vi nu är hemma hos våra föräldrar och hälsar på och sedan åker vi till Göteborg och sedan vidare till Fjällbacka till några vänner.



Hur ser det ut för dig i sommar? KRAM!

2009-07-01 @ 21:38:07
URL: http://kattenslilla.blogg.se/
Postat av: Petra Bloggar

Haha, jag har en sån bild på min katt med napp i munnen! hoppas att du har det skönt i värmen! :D



KRAM

2009-07-02 @ 21:07:59
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0