Lite shopping


Fick med mig en tunika och en kofta från Gina Tricot idag, fast jag inte skulle handla något. Sedan hittade jag ett par jeans jag ville ha också, dock inte riktigt i rätt storlek, så de fick stanna kvar. Men jag ska leta efter rätt storlek och då slår jag till. Förhoppningsvis har jag fått lön då också haha :)


Tunika i en av mina älsklingsfärger turkos


Ljusgrå mjuk och mysig kofta som blir perfekt över en söt topp


Och så en bonusbild på världens bästa Kompis med lysande ögon :) Jag ser lite ansträngd ut, men han vägar faktiskt 8 kilo vår lilla bebismage :)

Alltså Talang 2009, de två bidragen som gick vidare var de bidrag jag minst av allt ville se i en final.

Skönt att ha varit ledig sedan i onsdags (halva), nu behöver jag inte somna till "Berg flyttar in" som jag annars alltid gör när det är fredagkväll :)




Kommentarer
Postat av: Susanne

Jättesöt tunika

2009-05-23 @ 21:47:12
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Söt tunika, du passar jättebra i färgen tycker jag =)

2009-05-23 @ 23:37:21
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0