Mina produkter


Håller precis i detta nu på att städa vårt "badrumsskåp". Det är egentligen inget badrumsskåp i dess rätta bemärkelse utan hyllor med en spegel som sitter ihop och som vi köpt på Designtorget. Passade på att ta några bilder på mina produkter som jag köpt på sistone.

Dessa kommer från Biodroga.


Bodylotion Spa Sensation, 24-timmars ansiktscreme Biodroga Medic Skin 24-hour care, Biodroga Cleansing Facial Peeling Mild - skonsam peeling för torr och känslig hud, Biodroga Repair Formula dagkräm för torr hud med SPF 15, Biodroga Cleansing Oil - rengöringsolja för torr hud samt Biodroga Cleansing Lotion Mild - ansiktsvatten för torr hud.

Och här de nyaste tillskotten av produkter, dessa från Exuviance.


Exuviance Soothing Toning Lotion - ansiktsvatten för torr och känslig hud, Exuviance Gentle Cleansing Creme - rengöring för torr och känslig hud, Exuviance Hydrating Lift Eye Complex - ögoncreme, Exuviance Fundamental Multi-Protective Day Creme SPF 15 - dagcreme för torr och känslig hud och Exuviance Ultra Restorative Creme - nattcreme för mycket torr hud.

Gillar båda märkena väldigt mycket och kan absolut rekommendera dessa. Exuviance är de billigare av dem, men båda kostar en hel del pengar. Ett tips är att be att få prover innan köp av fullstora produkter för att se att de verkligen passar din hudtyp. Exuviance säljer dessutom ett startkit för ca 200 kr som innehåller, dagcreme, nattcreme, rengöring, ansiktsvatten, ansiktsmask, hudlotion/handcreme och duschcreme.

Jag köpte alla produkter från Biodroga på Åhléns och Exuviance köpte jag från Divage.

Kommentarer
Postat av: Antonia

Hoppas att du är nöjd med produkterna. Tack för att du berättade var du handlade.

2009-05-23 @ 13:20:47
URL: http:// divage.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0