Bloggträff i Örebro



Imorgon klockan 11:00 bär det av mot Örebro med Emelie, Zandra och Anna i bilen. Väl framme möter vi upp Madde för en tur på stan och sedan framåt kvällen möts vi först hos Katta innan vi styr kosan ut på stan för mat och slutligen party på The Ritz som ni ser här ovan. Jag hoppas på mycket dans och festligheter! Malin kunde tyvärr inte komma och vi kommer självklart att sakna henne, men vi får hoppas att det blir en ny träff snart :)

Idag efter jobbet tog jag en sväng på stan med främsta mål att köpa nya ansiktsprodukter från Exuviance. Självklart hade de stängt när jag kom fram så jag fick gå därifrån tomhänt :( Hann i alla fall med att pilla lite på nya Iphone 3GS och jag måste erkänna att den känns lockande. Fingrade även på Ainon, men tycker väl att den känns betydligt mer gammalmodig än Iphonen. Har inte bestämt mig för vilken det blir än, men den som lever får se.

Nu blir det Idol (såklart!) och ost och kex i soffan. Fredagsmys på högsta nivå!

KRAM 

Kommentarer
Postat av: Zandra

Åå jag är så taggad för en riktigt party kväll! Ska bli så roligt! Ses imorn!

Kramar

2009-11-13 @ 21:20:11
URL: http://lillalallas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0