Bloggträffen i bilder


Det glada gänget som träffades och hade superkul i Örebro under bloggträffen

I helgen har jag och gänget ovan varit i Örebro för ytterligare en bloggträff. En favorit i repris efter den första träffen i Sjöstaden hemma hos Anna. Helgen har varit superkul och enligt mig så fann vi varandra på ett helt nytt sätt sedan första träffen. Otroligt roligt och jag är så glad att jag har lärt känna er tjejer!!! ♥


Jag och Emelie innan avfärd mot Katta och Henriks fina lägenhet



Den supergoda maten och Katta och Henriks finfina lägenhet


Jag och Zandra inne på The Ritz


Jag och bästa Emelie posar åt fel håll ;)


Anna och kvällens värdinna Katta. Tack för en jättebra kväll!


Gänget bak i taxin på väg till middagen på mysiga restaurang Wongs


Jag framför det berömda slottet (hihi) och Emelies kamera (haha)


Partystämning inne på The Ritz!




Tack tjejer för en superhelg som vi måste göra om snart igen ♥

Nu ska jag krypa ner i sängen efter en natt med alldeles för lite sömn. Självklart har jag varit uppe alldeles för länge ikväll också, men tiden går fort när man har roligt ;)

KRAM och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Tack gumman för en URKUL helg - Haha har inte skrattat så mycket på lääänge ;-)



Ha en fin måndag!



Kram kram

2009-11-16 @ 09:05:20
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Hemma hos Katta

Tack själv än en gång! =) Var dessutom riktigt kul att möta upp er igår morse och få ta del av dagen-efter-skvallret, ha ha!



Pixbox var ju ursmart, bra där! KRAAM

2009-11-16 @ 13:15:10
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Hej igen, hoppas att du haft en bra måndag, jag har kännt mig super energisk, nästan som i ett rus - haha!



Ha en mysig kväll!



KRAAAAAM

2009-11-16 @ 19:06:25
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Mia

Anna: Hahaha, samma här, mycket skratt blev det :) Och tack själv för en jätterolig helg!! Vi får se till att styra upp något snart igen.



Hoppas att ditt rus håller i sig ;) KRAM



Katta: Haha, kan tro att du gillade det ;) Har du verkligen laddat upp alla bilderna? =P Kram

2009-11-18 @ 11:53:26
URL: http://kattenslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0