Ett paket med rosa silkespapper




Detta rosa och fina paket fick jag med posten för ett tag sedan. Måste säga att jag är mäkta imponerad av service och snabbhet, så ett stort tack till Petra som driver Petrified in Pink!

Delar av innehållet får ni se lite senare :)

Söndagen har hittills varit väldigt lugn för min del. Sov ända till nio (vilket är länge för att vara mig) och tog sedan en långpromenad med Kompis på nästan en timme. Mycket skönt, och himlen var fortfarande blå så tidigt på förmiddagen. Nu börjar dock himlen bli gråare och gråare, och det känns ledsamt att veta att den ska vara så större delen av veckan. Är så trött på grå himmel och regn!

Kan det inte komma lite snö istället så att det blir lite ljus i tillvaron?!

Har inga större planer för dagen, utan kommer mest att strosa runt här hemma och piffa och städa lite. Rätt skönt en mulen söndag.

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0