Little black dress



Hade en bonuscheck på 20% hos Åhléns där sista dagen att utnyttja den var idag. Kom precis hem med den här skönheten som ska få följa med mig på både julfest och nyårsfest. Är riktigt nöjd och tycker att den är jättefin. Klänningen kommer från Mexx och jag fick betala drygt 700 kr istället för 900 kr, så man kan säga att jag sparade 200 kr ;)



På vägen hem i bussen kunde jag inte låta bli att märka att det är många som redan tjuvstartat med att adventspynta. Själv ska jag baka lussekatter imorgon och hoppas att julstämningen infinner sig efter det. Det enda problemet är att det finns väldigt lite plats i frysen, så det finns risk att jag måste äta många nybakade lussekatter imorgon. Attans! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0