Lusse lelle!



Idag har jag bakat supergoda lussekatter, och självklart måste detta firas med mjölk i vinglas! Jag kan verkligen rekommendera receptet jag använde, för jag tror inte att jag har bakat godare lussebullar tidigare. Säg till om ni vill ha receptet så lägger jag ut det här på bloggen :)

Har varit fart ända sedan jag kom hem från jobbet med bad av halv hund, plock i köket, bakning och mer plock. Nu ska jag lägga bullarna i plastpåsar innan jag kryper ner i sängen efter en lång dag. Måste ta med mig lussekatterna till jobbet imorgon och låna frysen där eftersom frysen hemma är helt full med hundmat haha. Får hoppas att det finns några kvar till första advent, på jobbet finns det nämligen fullt med gottegrisar :)




Kommentarer
Postat av: Ida

Jag vill gärna ha receptet! :)

2009-11-27 @ 16:28:26
URL: http://idamadelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0