Ny partyväska



Ni som varit i min närhet på sistone har fått följa med på min jakt efter den perfekta partyväskan. Ni har också fått ta del av en smått jobbig egenskap jag har, och det är nämligen att jag är otroligt velig :P

Jag började leta på stora Åhlens city här i Stockholm för att sedan följa upp min jakt i Örebro i samband med bloggträffen inför den kvällens utgång. Men icke. Inget som föll mig i smaken. För några dagar sedan tog jag ytterligare sats i jakten på den perfekta partyväskan inne på Åhlens city, och till slut köpte jag alltså den här. Den är inte perfekt och har heller inte alla de kriterier som jag hade bestämt mig för innan.



Men det fick ändå bli denna, jag gillade den tillräckligt mycket för att inte orka gå runt och leta mer :) Hittade faktiskt fyra tänkbara kandidater som jag stod och velade mellan länge och väl. Efter massor av velande bestämde jag mig för att gå och köpa en julklapp istället. Och när jag kom tillbaka 10 minuter senare så fanns bara tre av alternativen kvar, någon hade redan köpt det enda och sista fjärde alternativet. Kanske lika bra det, annars hade jag nog stått där och velat fortfarande.

Där har ni en av mina dåliga egenskaper :)


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ett bra köp Mia:)

2009-11-26 @ 21:58:27
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Mia

Madde: :) Ja jag är nöjd! Kram

2009-11-27 @ 08:17:36
URL: http://kattenslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0