Partyoutfit?!



Den här klänningen är kanske inte så väldigt party egentligen, men jag gillar den väldigt mycket! Var iväg till Sickla köpkvarter igår efter jobbet och försökte hitta något att ha på mig inför helgens bloggträff i Örebro. Självklart hittade jag två toppar på Lindex (!) som fick följa med mig hem. Båda skulle nog funka för en utekväll, men en av dem har lite paljetter, så det kanske får bli den :)

Är i behov av en ny mobiltelefon också, och går och väljer mellan en Iphone och en Sony Ericsson Aino om nu någon missat det ;) Vad jag har förstått så är det två ganska olika mobiler, men eftersom jag mest går på hur snygg mobilen är så spelar det inte så stor roll för mig haha. Skämt åsido, självklart är funktionerna också väldigt viktiga, men det som fångar min uppmärksamhet i första läget är utseendet. 

Sedan är det ju val av teleoperatör också. Jag har haft tele2/comviq så länge jag kan minnas och är väldigt nöjd med dem. Köper jag en Aino kan jag fortsätta med dem som operatör, men eftersom de inte säljer Iphone så måste jag byta om det blir en sån. Vad jag vet finns Iphone bara att få med TRE, Telia, Telenor och Halebop. Och av dessa fyra så lutar mitt val åt Halebop, men då verkar väntetiden vara lång för att få mobilen istället. Hmm, tål att tänkas på. Kom gärna med tips och råd! 

Kram på er och ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Hemma hos Katta

Tycker att klänningen är ursnygg men paljetter låter inte helt fel det heller =) Tycker faktiskt att Lindex har en hel del snyggt just nu. Känns som butiken bytt målgrupp och inte mig emot!



Det ska bli såå kul imorgon! Välkomna, välkomna!



Kraam kraam

2009-11-13 @ 18:35:15
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Vilken fin klänning på dig Mia:)



Mobildjungeln är inte lätt...bara att gå på känsla och ta den man faller för först.



Sov gott. Kraam

2009-11-13 @ 22:56:39
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0