The time you enjoy wasting is not wasted time



Det här fina grafiska trycket köpte jag för några veckor sedan från Petrified in Pink. Det fick bli en vit ram från klassiska Ikea som fick omge trycket och bilda den här fina tavlan!

Jag hade tänkt mig att den skulle stå på den snart nya byrån i hallen, men mätte idag och kom fram till att den tyvärr inte får plats pga det fula proppskåpet som är där nu :( Usch vad trist. Tror verkligen att den turkosa tavlan skulle passa så fint på den nya vita fina byrån. Men som det ser ut nu så kommer det inte att fungera.

Köpte ett annat tryck också, så det kanske får stå där istället. Vi får se hur det slutar när byrån väl är på plats.

Jag tycker att budskapet på tavlan är så bra, det träffade mig rakt i hjärtat ♥




Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Snyggt, riktigt härlig färg =)

2009-11-24 @ 19:28:45
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Mia

Anna: Ja jag håller med, tycker att turkos är så fräscht! :) Vi måste boka in och ses snart. KRAM

2009-11-27 @ 08:18:29
URL: http://kattenslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0