I am saving...

Den här roliga sparbössan köpte jag i måndags när jag strosade runt på Stockholms gator. Den passar mig så bra! Fann den inne på en riktigt rolig retrobutik som jag gärna besöker igen. Minns tyvärr inte vad affären hette, men kommer jag på det så återkommer jag :)



Idag har jag knallat halva Stockholm runt tillsammans med Anna och mina nya stövlar. Och inte ett skavsår så långt ögat når, perfekt! I torsdags var jag till tandläkaren igen och fortsatte med min envisa rotbehandling. Hade inte varit där sedan maj, så det var pirrigt att gå dit, men det gick bra tack och lov. Var så stolt och glad över mig själv efteråt, snälla snälla tand var på min sida nu!

Nu ska jag äta lite ost och kex och titta vidare på körslaget även om jag helst hade varit ute och dansat en kväll som denna :)

KRAM

Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

men guu vilken söt sparbössa :D



KRAMAR

2009-10-22 @ 19:21:56
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0