I mitt vardagsrum

Nu när det äntligen är städat i vårt vardagsrum så vågar jag visa upp det =)








Som ni ser är tv-bänken numera vit och den vi hade tidigare sålde vi nästan snabbare än jag hann sätta ut annonsen på blocket haha.

Sitter och kikar på Love Actually, men snart är det sängdags för mig eftersom jag sov på tok för lite inatt. Var nämligen ute i Stockholmsnatten och minglade, riktigt skoj att få dansa! Det har jag saknat och jag hoppas att det blir snart igen :)

Nu är det en ny jobbvecka men det brukar bara säga swosch och så är det fredag igen, jag längtar redan ;) Tänk att helgerna är så bra, och vardagarna så trista. Det måste vara det där jobbet som ställer till det, för någon annan skillnad än det ser inte jag på dagarna :)


Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

Supersnyggt! Very stylish!

2009-10-30 @ 17:10:59
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Mia

Petra: Tack vad snäll du är :) Puss!

2009-10-30 @ 17:39:42
URL: http://kattenslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0