Bröllopet!

Helgen i Båstad var bra på alla sätt och vis precis som jag trodde innan vi åkte dit. Bröllop kan helt enkelt inte misslyckas :)

Hovs Hallar där vi bodde var ett perfekt ställe att vara på. Väldigt fint och kul när alla var samlade på ett och samma ställe hela helgen. Rummen var fina och naturen runtomkring likaså. Jag tror jag kommer att göra ett eget inlägg om naturen lite senare.

Hela bröllopet var välorganiserat och det var många toastmasters och toastmadames som delade på ansvaret att underhålla alla. Aldrig har jag varit med om så många tal och lyckönskningar, så det är verkligen ett omtyckt brudpar :)

Här kommer så lite bilder från dagen, självklart finns det många fler, men jag har valt ut ett axplock. Enjoy!



´


 


Kommentarer
Postat av: Fia Brus

Å vad snygg du är!!



Har du tid att ses nästa-nästa vecka? Skulle vara så skojligt!!



Kraam från Fia

2010-08-19 @ 21:32:32
Postat av: Mia

Åh men tack Sofia :) Ja jag håller med om att det vore kul att ses, vi har ju sagt det ett tag nu haha! Jag mailar över mitt nummer till dig så kan du höra av dig om en dag som passar dig :) Kram

2010-08-19 @ 21:53:36
URL: http://kattenslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0