Bröllopshelg


Den här färgen får det bli på naglarna till helgens bröllop i Båstad...

Hej på er!

Dagarna går fort även fast man jobbar och snart är det fredag igen! Skönt måste jag medge. Var på bio i tisdags och såg Inception och jag kan inte riktigt bestämma mig för vad jag tycker om filmen. Men ett ord som "hmm" är i alla fall på sin plats. Sen får ni tolka det som ni vill =)

Till helgen är det bröllop i Båstad som gäller och det ska bli mycket trevligt. Bröllop kan inte misslyckas känns det som. Får hoppas på tur med vädret också, det är ju helt klart pricken över i:et.

Lite lustigt det där med mina naglar. Jag som alltid har haft korta naglar, dels för att jag under lång tid varit stalltjej och dels för att det varit praktiskt, har numera rätt långa naglar som ni kan se på bilden. Och I like it! Visst att det är rätt opraktiskt och stundtals bökigt, men jag tycker att det är så fint! Har flera gånger fått kommentaren att det måste vara lösnaglar, och det tar jag som en komplimang =)

Hej hopp! (nej nej nej, inget mer...)


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Snyggt! Hur går det förresten med Dina? Har du henne kvar?

2010-08-12 @ 18:05:43
URL: http://mylifeandme.blogg.se/
Postat av: Mia

Sandrah: Jag har kvar Dina men försöker göra mig av med henne. Jag har en tjej som hjälpt mig ta hand om henne ända sedan i november, och sen dess har jag knappt varit i stallet själv. Jag kommer att säga upp boxplatsen till sista september, och har jag inte hittat någon som kan ta henne då så måste jag tyvärr ta bort henne :(



Anna har hjälpt mig att annonsera i flera månader men det är inte lätt. Anna vill ta henne själv, men det måste lösa sig med jobb för henne + att Dina såklart måste gå igenom en besiktning. Så ja, det är lite oklart just nu, men jag kan inte fortsätta att betala för henne längre :(



Ni har inte ångrat er? ;)

2010-08-13 @ 08:00:40
URL: http://kattenslilla.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Åh, vad jobbigt. Måste kännas pressande och ovisst. Hoppas att det löser sig.

Du menar att ta henne som ridhäst? Tänker du på mor min? :-) Var hon inte ganska stor eller hur var det nu igen?

Det är lite ovisst där med tyvärr, hon har ännu värre problem med knäet nu så jag vet i sjutton när det ska bli någon ny häst för henne :-(



Ska du lägga hästeriet på hyllan helt?

2010-08-13 @ 11:04:44
Postat av: Mia

Ja det är ingen rolig situation alls. Vill för mitt liv inte att hon måste tas bort, men det är enda utvägen om inte Anna kan ta henne. Vi ska börja med att besikta henne nästa fredag så får vi se utefter det sen.



Ja men hon är ganska stor, runt 160 skulle jag gissa och lång i kroppen :)



Och ja, inga fler hästar i framtiden. Eller man ska aldrig säga aldrig, men så känns det i dagsläget i alla fall. Möjligtvis en medryttarhäst, men inte mer än så :)

2010-08-18 @ 10:03:13
URL: http://kattenslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0