Fredag och "halvdag"!


Vad skönt att det äntligen är fredag igen! Att jobba är verkligen slitsamt när man vant sig vid att ha semester och vara ledig :) Jag tycker att man borde ha en sommar- och en vintersemester, tänk vad härligt det vore! Mer semester åt folket helt enkelt! Hej lättja!

I dag jobbar jag bara fram till lunch innan jag styr kosan hemåt och ner på stan för en lunch på Vapiano tillsammans med ♥ och hans familj. Lillkillen (Kompis) får vara kvar på dagis ganska sent i eftermiddag och kommer troligtvis vara själv där innan vi kommer och hämtar honom. Han kommer säkert att åberopa lagen om vanvård hehe. Får muta honom med extra mycket godis sen, det är ju trots allt fredag!

Jag har snöat in lite i studieträsket och sitter och letar kurser att anmäla mig till kanske redan i höst, men annars till våren. Att jag inte har tänkt på detta tidigare? Distanskurser is the shit! Men jag undrar lite, vem har satt ihop sidan studera.nu. Det kan inte vara en helt logisk människa...

Nej nu är det dags för messmörsmacka (inte i micron den här gången) och sen mera slit! Jag avslutar med en vacker bild från Roma på Gotland.

Ha en fin dag ni "stackare" som fortfarande hänger kvar här :) Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0