Världens bästa Lasse!



Så har jag varit på en konsert med världens bästa Lars Winnerbäck igen. Hans konserter är helt underbara och även om jag redan sett honom så många gånger så kan jag se honom igen, igen, igen (för att citera honom själv). Det var jag och Christina som vädret till trots (spöregn!) gav oss iväg till Långholmsparken i lördags runt 18-tiden. Det spöregnade första 1,5 timmarna och eftersom man inte får ta med sig paraply in på konsertområdet så var vi "fint" utrustade med regnkappor och stövlar. Ni kan ju själva skåda detta spektakel på bilden nedan :)


Haha! Det finns bara dåligt väder...

Det var flera som spelade också. Love Antell som även är sångare i Florence Valentin, Sophie Zelmani och Laleh. Laleh blev jag förövrigt nästan lite kär i, så flummig, charmig, söt och jätteduktig!

Precis när Sophie Zelmani skulle börja spela så blev vädergudarna helt plötsligt snälla och sen var det uppehåll ända fram till de sista låtarna av Lasses konsert. Då spöregnade det igen samtidigt som det var allsång, fyrverkerier, åska och blixtar. Ni hör ju själv att det är svårt att hitta en bättre avslutning på en fantastisk kväll!

Nedan följer några rätt dåliga bilder tagna med min iPhone, så ni får ha överseende ;)




Duktiga Laleh!

Söta Sophie Zelmani...

Sammanfattningsvis så var detta en av de bättre konserterna med Lars Winnerbäck som jag sett genom året, och det säger inte lite.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0