Partysmink på Make Up Store


Helgens partysmink från Make Up Store...

Bloggfrånvaro igen, men jag har helt enkelt inte haft tid att skriva. Hela förra veckan och helgen hade jag fullt upp med roliga saker, vilket såklart gjorde att bloggen bortprioriterades :)

Har hunnit med att umgås med bästa C och A på Missisippi Inn på söder och senare stand up på Scandic Malmen. Fikat på Waynes Coffee, dansat med fina vänner på Eken Bar & Matsal vid Slussen, blivit sminkad på Make Up Store, varit på födelsedagsfest hemma hos söta Jenny med efterföljande utekväll på Hell's Kitchen till tidig morgon, tre timmars sömn och sedan sconesbuffé på Javasavi i Årsta med nya vänner.

Verkligen en superrolig helg men som satt sina spår som går i trötthetens tecken. Men det var det värt alla gånger om :)

Är lite splittrad till vad jag tycker om sminkningen ovan. Det är helt klart olikt mig, jag brukar inte sminka mig särskilt mycket eller "hårt" i vanliga fall. Ibland när jag tittar på bilden så gillar jag det, ibland inte.

Vad tycker du, funkar detta som partysmink eller är det to much?!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Snyggt säger jag:)

2010-02-10 @ 22:00:12
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Zandra

Party Partyyy säger jag! :-D

2010-02-11 @ 19:48:37
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Emelie

håller med brudarna ovan- snyggt! Kram

2010-02-15 @ 14:47:35
URL: http://emmi82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0