Min nya kärlek - iPal



Här är min nya kärlek som jag bland annat fick av ♥ i julklapp. Min iPal är så snygg och så bra! Perfekt att kunna flytta med sig musiken vart man än befinner sig i lägenheten. Nu låter det som om jag bor i en åtta eller något, när jag egentligen bara bor i en tvåa på 54 kvm ;) Men det är lättare att inte störa sina grannar om man kan flytta med sig musiken och ha den nära istället för att behöva spela högt i hela lägenheten.

iPalen är en superbra radio och sedan kan man enkelt koppla den till sin iPod också. Liten och smidig och perfekt att ta med sig på semester, på stranden, till sommarstugan eller något annat ställe där man gärna lyssnar på musik. Har för mig att jag läste någonstans att man kan spela i upp till 20 timmar på batteriet och behöver alltså inte använda någon nätsladd. Kan det bli mycket bättre? :)


Är den inte fin så säg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0