Nyårsafton 2009



Så har det alltså gått ett helt decennium bara sådär pang boom! Märkligt och häftigt på samma gång! Det känns som om tiden har gått superfort, och det känns som igår då jag tyckte att "vafan, 30 år? det är ju TIO år till dess!!!" Och nu är jag alltså snart där ;)


Nya champagneglas från Iittala dagen till ära. Även nya salladsbestick som jag tycker är så fina!


Den mycket enkla dukningen med Matteus-tallrikar, glas från Iittala och bestick från Gense. Vasen kommer från Nachtmann.


God förrätt och cider i glaset


Skål på er och god fortsättning på det nya året!


Hahaha!


Jag och ♥

Det var min lugna och stillsamma nyårsafton det :) Väldigt trevligt med god trerätters middag och gott sällskap. Ett eget inlägg om middagen kommer senare.

Har väl inte direkt några nyårslöften heller, i alla fall inga uttalade, men några små hemliga har jag allt. Vi får väl se hur det går med dem, haha =)

Puss och kram!



Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Vilka fantastiska bilder du tagit och så gott det såg ut och dukningen var superfin. Jag blir verkligen sugen på att köpa de vita tallrikarna från Mateus när man ser dina. De är helt klart snyggast!



Massor av kramar



2010-01-02 @ 14:01:00
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Vad fint du har gjort det Mia. Ser fräscht och vårigt ut, trots nyårsafton:) Mer dukningar vill vi se:)



Älskar dina tallrikar, fick rosa i julklapp:)



KRAAM

2010-01-02 @ 21:12:11
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0