Trevlig söndagsfrukost



I förmiddags bjöd vi hit Erik och Johanna på en mysig frukost som innehöll massa gott. Bland annat passionsfrukt, vindruvor, yoghurt, flingor, te, kaffe, nybakat bröd och plättar med sirap. Väldigt trevlig att sitta och prata samtidigt som man äter frukost under en lång tid, en bra start på söndagen helt klart!

 
 
 

Resten av dagen har varit väldigt lugn. Enda gången jag varit utanför dörren är för en promenad med Kompis och en powerwalk nu på kvällen. Så otroligt skönt i det här kalla vädret! Musik i öronen och att varva snabb gång med lite löpning och slippa fokusera på något annat.

Imorgon väntar in- och utflyttning för min del på jobbet, och det brukar ibland kunna skapa en del problem ;)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Cia

Låter väldigt mysigt att bjuda hem kompisar på frukost så som ni gjorde. Har inte gjort det själv tidigare men är absolut en idé att komma ihåg :-). Kram

2010-02-01 @ 00:01:14
Postat av: Zandra

Vilken härlig Söndag ni haft!

Jag har pratat med mina kära kollegor o de är ingen fara.

O de hinner gå 48 timmar innan de e dags för jobb ;-)

Ha en härlig tisdag kväll.

Kram

2010-02-02 @ 17:00:00
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Vilken härlig idé med frukostbjudning och GUD vad gott allt ser ut. Dina bilder blir dessutom sååå satans snygga och klara. Jag bara måste köpa mig en systemkamera eller önska mig i födelsedagspresent tror jag bestämt!



Ha en mysig kväll, kramar



2010-02-02 @ 18:54:46
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Gabby

Vilken fin blogg & håller med Anna om att dina bilder blir så fantastiskt fina & klara. Läste att du har hästar:) Hur många har du? Har själv hästar! Hoppas du har en fin onsdag. //Gabriella

2010-02-03 @ 14:12:32
URL: http://gabbylita.blogg.se/
Postat av: Mia

Cia: Ja prova det, det är supermysigt och fantastiskt gott till råga på allt :)



Zandra: Haha, ursäkta att jag la mig i, men det är bara min fobi du pratar om ;) Kram!



Anna: Jag tycker absolut att du ska köpa en systemkamera, det blir sååå mycket roligare att fota då. Visst, lite bökigt att släpa med sig alla gånger, men annars är det bara + +! Jag har inte ångrat mig en sekund sen jag köpte min :) KRAM!



Gabby: Tack för dina kommentarer :) Angående hästarna så försöker jag faktiskt att lägga ner det, åtminstone för min egen del, då jag har tröttnat lite och känner att varken pengar eller tid räcker till :(



Men i övrigt har vi en annan travhäst som vi deläger som faktiskt startar ikväll på Gävle som heter Tosca du ling som varit väldigt duktig :) Och så har jag en andel i rixhästen Stockholm haha :) Kram

2010-02-04 @ 09:55:39
URL: http://kattenslilla.blogg.se/
Postat av: Julia

Hej! Tack för din kommentar! Skönt att det ordnade sig för dig! Mitt problem sitter väll i grunden i sprutor, och bra många av deras verktyg ser ut som sprutor haha. Sen är jag rädd att jag har hål, då får man bedövningsspruta och det kommer aldrig ske för mig!! Jag hade hål för 7 år sen, fick lugnande tabletter och va totalt väck, kunde knappt stå upp. Om jag har hål är jag lovad dessa tabletter igen, känns som en trygghet. :)

Nä vet du vad, usch jag får ont i magen bara jag skriver detta, blir även smått uppjagad. Men det är som du säger, allt handlar om inställning!

Kram!

2010-02-05 @ 20:30:23
URL: http://juliakrischel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0