Tröttmössa!


Jag igår innan födelsedagsfest och utgång på Södra teatern. Svart svart med röda naglar...

Ikväll är jag en riktig tröttmössa! Helgen har varit toppen men det har satt sina spår...

Fredagen var lugn i soffan tillsammans med trevligt sällskap i form av en av alla mina Annor. Mycket girltalk och hämtkebab från Palmyra, även kallat myrstacken av vissa, och pallis av andra ;)

Lördagen blev en tripp till Solna dit jag och Kompis tog oss kommunalt. Så det blev mycket träning för lillkillen med både bussar och pendeltåg. Han skötte sig riktigt bra både på vägen dit och hem. Vi var hemma hos Linn och Andreas i deras mysiga och stora lägenhet. Jag fick fika och Kompis fick massor av ost :)

På kvällen stod födelsedagsfest på menyn och sedan utgång på Södra teatern. En mycket trevlig kväll med många nya bekantskaper och mycket dans. Var helt trött i benen när jag äntligen fick lägga mig i sängen på natten. 

Idag söndag vaknade jag självklart för tidigt, gick upp och åt frukost och sedan åkte jag till stallet för att hälsa på Anna och Dina och se hur det går för dem. Mysigt att träffa Dina igen och se att hon verkar må bra. Sedan hem för att göra mig iordning och vidare till stan för att möta upp några av tjejerna från lördagens fest för att vara lite kulturell och gå på Galleri Kontrast. Vidare till café Chokladbollen och sedan spontan prova-på salsa vid St:Eriksplan. Superkul och jag vill verkligen börja dansa!

Det var min helg, och den innehöll allt jag vill att en helg ska innehålla ♥



Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vilken fulltecknad helg:) och vad skoj med salsa-kurs. Kollade också på kurser men tror inte att det hinns med och sen vet jag inte om fossingen fixar det.



Du får väll lära ut några moves sen:)



KRAAM

2010-01-24 @ 22:11:31
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0