Vinterpromenad på Djurgården



Efter nyår var jag och ♥ lediga en hel del. Jag var ledig i hela 11 dagar och det var toppen att vara ledig sådär efter jul och bara kunna ta det lugnt. En av de kalla vinterdagarna med tvåsiffriga minusgrader och solsken tog vi oss en promenad på Djurgården tillsammans med Kompis. Väldigt mysigt, men ack så kallt. Som tur var hade jag med mig mina kameravantar (fingervantar) och kameran gick som ni ser varm :)


Kompis tycker att snö är jätteroligt!


Ingången till Skansen var så vacker med sin gula fasad mot den vita snön.


Vägskäl...


Anders och Kompis värmer varandra och blickar ut över den vackra omgivningen.


Kompis sittandes på en bänk ser något mycket spännande!


Vacker vy över Kaknästornet.


Jag och Kompis. Kompis som vanligt med intensiv blick.


Vackert!



Stilstudie i hur man fångar en vante.


Mycket nöjd efter fångsten!


Jag älskar den här bilden!


Rofyllt...


Vacker himmel över en beteshage...


Hejdå!

 

 


Kommentarer
Postat av: Zandra

Vilka härliga bilder!! Så du kan! :-)

Tack för igår super trevligt och kul!!

Krams

2010-01-21 @ 08:49:05
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Mia M

Vilka härliga bilder på lilla Kompis OCH ett vintervackert Djurgården!

Kram Mia

2010-01-22 @ 10:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0